sobota, 9 listopada 2013

To właśnie połączenie myśli i miłości tworzy niepowstrzymaną siłę prawa przyciągania.

Jaka okropna pogoda .. -,- odbiera ochoty na wszystko ! Na szczęście dziś się całkowicie lenie i nie mam w planach do zrobienia nic konkretnego a tak naprawdę chyba jest to pierwszy weekend, w dodatku tak cholernie długi .. kiedy nie mam żadnych obowiązków ze szkoły czy coś z tym związane. CUDOWNIE ? :)
Wieczorem znów będzie w domu wesoło ... ;> a jutro mam nadzieję,że sobie pośpię bo nigdy w dni wolne , nie mogę wstać później.. niż chcę. Po południu jedziemy na obiadową 19-nastkę Piotrka z misiem ;) Dzień ? zapowiada się jak najbardziej na plus a plany na wieczór są dość szalone ale.. zobaczymy co wyjdzie z planów chłopaków.
"Już wiem.. sobą zaczarujesz mnie, bez Ciebie nie chce budzić się i nic już więcej nie chce mieć bo wiem, że jesteś dla mnie"  <3

Tęsknie za Tobą niewyobrażalnie mocno.. Tak bardzo chcę przytulić się w Twoje bezpieczne ramiona, poczuć co chwilę unoszącą się klatkę piersiową i bijące serce .. które nie raz bije tak zaskakująco szybko. Usłyszeć od Ciebie , że jestem Twoim grubaskiem oraz poczuć, kiedy całując mnie - uśmiechasz się. Jesteś dla mnie największym cudem jakie mogło mi się przydarzyć. Niczego nie jestem tak pewna, jak miłości.. do Ciebie.

Idę potowarzyszyć trochę mamie bo ten łobuz bardzo często lubi sobie przysnąć przed telewizorem. Potem pewnie popichcimy coś w kuchni i pójdę ukroić ciasto, które wczoraj zrobiłam. Podobno jest pyszne ;) ponieważ kiedy zostało mi trochę masy i innych dupereli, zrobiłam wersję mini i wieczorem rodzina pochłonęła je w okamgnieniu ;) 
TrzymajCie się cieplutko, do potem ;)
Moje zdjęcie
Płock, Poland
Być może nie jestem z tych, których zrozumiesz za pierwszym razem ;)